tirsdag 2. september 2014

Finn min fastlege

Finn min fastlege

Finn min fastlege

Alle innbyggere i Norge har rett til ha en allmennpraktiserende lege som sin faste lege. Klikk her for se hvilken fastlege du har, bytte fastlege eller finn ledig lege. Han eller hun vil prve finne best mulig lsning for deg.

Hvis du nsker bytte fastlege p internett kan du benytte p HELFO s MinFastlege. Hei hvordan skal finne ut hvem som er min fast lege? Fastlege - Sola kommune I selvbetjeningslsningen Min fastlege p NAVs nettsider kan du: Se hvilken fastlege du har. Kan jeg fornye resepten min p legevakten?

MinFastlege

Fastlege - Ullensaker kommune

MIN FASTLEGE - om ungdom og fastlegeordningen. Med Min fastlege kan du finne og bytte. Dei fleste vil vera best tente med venda seg til fastlegen sin ved.

Fylke: Akershus, Aust-Agder, Buskerud, Finnmark, Hedmark, Hordaland, Mre Og Romsdal, Nordland, Nord. Du skal kunne forvente at legen din nsker finne ut hva det feiler deg 31.

Tjenesten Finn din legevakt har tatt i bruk lokaliseringsfunksjonen som. Fastlegeordningen bytt fastlege min fastlege Kontakt oss - Helsesjefen.

Min-Lege Finn legesenter Offentlige tjenester Bytt fastlege Mine resepter Mine vaksiner. De som ikke nsker vre del av fastlegeordningen, m selv finne en allmennlege g til.

N kan du finne fastlegen din p nettet - Troms kommune 12. Min Lege - Sikker og enkel kontakt med ditt legesenter.

Fastlege

Dette er srlig relevant siden min fastlege ikke er i min kommune. G inn p Min Fastlege og foreta byttet selv p nettet, eller ring Fastlegekontoret: 810. Da min fastlege sluttet ble jeg overfrt til en som snakket gebrokkent. Fastlegen er ein allmennpraktiserande lege som har inngtt avtale.

Finne fastlege Ved nske om bytte fastlege, og eller opplysninger om hvem som er din og barnas fastlege, kan en gjre det selv ved g inn p MinFastlege. Enkel kontakt med ditt legesenter Logg inn.

Nr du har logget deg p MinFastlege kan du: Finne ut hvilken fastlege du har pr idag Bytte fastlege Melde deg inn eller ut av. Nettjenesten MinFastlege er tilgjengelig p Internett fra 20.

I tjenesten MinFastlege kan du: - Finne ut hvilken fastlege du har - Se fastlegens adresse og telefonnummer - Bytte fastlege - Melde deg inn. NSKE OM HJELPE : Du kan forvente at fastlegen nsker finne ut. SMISO - Lege Hvis du ikke nsker vre med i fastlegeordningen, m du selv finne en.

Fastlegeordningen - Borgerportalen til Bod kommune Du kan finne og bytte fastlege selv p HELFO sin nettside (direktelink til hyre). Hvem er min fastlege - Srum kommune Du kan finnebytte din fastlege her. Du kan finne ut hvilke fastleger som er tilgjengelig i ditt fylke og. Og han eller hun vil prve finne best mulig lsning for deg.

Fastlege P Helsenorge kan du finne ut hvilken fastlege du har, se fastlegens adresse og telefonnummer, bytte. Fastlege og bytte av fastlege - Logg inn for bytte fastlege.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.